Ο Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων και Πελατών - Πόσο καλά ξέρετε τα δικαιώματά σας ;


Αν είστε πελάτης ή υπάλληλος σε ένα ξενοδοχείο, καλό είναι να ξέρετε τις υποχρεώσεις σας αλλά και τα δικαιώματά σας.
Με αυτό τον τρόπο θα λυθούν τυχόν διαφωνίες που μπορεί να προκληθούν από μια ακύρωση κράτησης, την παρακράτηση ή την επιστροφή της προκαταβολή που έχει δοθεί....

Μελετήστε τον κανονισμό και να είστε σίγουροι ότι μόνο
"οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς ξενοδόχους φίλους ... "

Δείτε εδώ τον Κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων και πελατών αυτών

Ο κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων και Πελατών αυτών ισχύει στην Ελλάδα από το 1955. Αναθεωρήθηκε το 1976 (Τζαννετάκης) καθώς επίσης και το 1986 (Σαρτζετάκης). Ισχύει μέχρι σήμερα.

Εφόσον μελετήσετε τον κανονισμό, μπορείτε να τσεκάρετε τις γνώσεις κάνοντας ένα σύντομο τεστ
σύντομο τεστ γνώσεων στον κανονισμό

Τότε θα είστε έτοιμοι να ταξιδέψετε ή να εργαστείτε ως υπάλληλοι υποδοχής πελατών.

Αν θέλετε να συνεχίσετε την μελέτη σας για τα ξενοδοχεία μπορείτε να βρείτε ενδιαφέροντα στοιχεία για τα τμήματα ξενοδοχείων ΕΔΩ
ΕΔΩ