Ικανότητες που πρέπει να διαθέτει το προσωπικό που έρχεται σε άμεση επαφή με τους πελάτες.
ü Ικανότητα για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες,
ü Ικανότητα εκπλήρωσης των καθηκόντων,
ü Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων, σχετικά με την ικανοποίηση επιθυμιών των πελατών,
ü Eυελιξία, ενεργητικότητα, αξιοπιστία και περιποιημένο παρουσιαστικό,
ü Πρωτοβουλία και κριτική ικανότητα,
ü Θέληση να εξυπηρετεί τους πελάτες,
ü Πειθώ και ταλέντο πωλητού,
ü Σωματική και ψυχική αντοχή, υπομονή και επιμονή, και τέλος
ü Ικανότητα να μπορεί να αναλύσει και να ψυχολογήσει τον πελάτη.
Δείτε : Ποιο είναι το προσωπικό και τμήματα Υποδοχής Πελατών ξενοδοχείου