Ποιο είναι το προσωπικό και τα τμήματα Υποδοχής Πελατών ξενοδοχείου ;


Ικανότητες που πρέπει να διαθέτει το προσωπικό που έρχεται σε άμεση επαφή με τους πελάτες.


ü  Ικανότητα για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες,

ü  Ικανότητα εκπλήρωσης των καθηκόντων,

ü  Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων, σχετικά με την ικανοποίηση επιθυμιών των πελατών,

ü  Eυελιξία, ενεργητικότητα, αξιοπιστία και περιποιημένο παρουσιαστικό,

ü  Πρωτοβουλία και κριτική ικανότητα,

ü  Θέληση να εξυπηρετεί τους πελάτες,

ü  Πειθώ και ταλέντο πωλητού,

ü  Σωματική και ψυχική αντοχή, υπομονή και επιμονή, και τέλος

ü  Ικανότητα να μπορεί να αναλύσει και να ψυχολογήσει τον πελάτη.


ΔείτεΠοιο είναι το προσωπικό και τμήματα Υποδοχής Πελατών ξενοδοχείου